Nieuwsbrief januari 2020

Tekst

 Nieuwsbrief januari 2020 header

Altijd al een kijkje achter de schermen bij Ennatuurlijk willen nemen? Op Instagram nemen we u graag mee in de wereld van warmte. Benieuwd hoe de aanleg van een warmtenet gaat, welke warmtetechnieken wij toepassen of hoe ons kantoor in Eindhoven er uit ziet? Volg ons dan op Instagram!

P.s. hier is nu ook een hele leuke win-actie te vinden!
 

Korting op uw warmtefactuur?

Wist u dat u als klant van Ennatuurlijk kunt profiteren van een korting op uw warmtefactuur als u groene stroom afneemt van Greenchoice? Veel klanten maken hier al gebruik van. Zij dragen niet alleen bij aan een beter milieu, maar houden ook nog een mooi bedrag over. Daarom brengen we de actie graag nog eens bij u onder de aandacht.

Ennatuurlijk en Greenchoice ontwikkelden speciaal voor klanten van Ennatuurlijk een warm aanbod: kies voor duurzame stroom van Greenchoice en krijg ieder jaar € 53,- korting op de warmtefactuur van Ennatuurlijk! Dit aanbod geldt voor alle klanten van Ennatuurlijk, dus ook voor u! 

Benieuwd geworden? Kijk voor de spelregels op www.ennatuurlijk.nl/greenchoice.
 

Innovatieplan WarmingUp 

 

 

 

 

Eén team, één taak! En waarom zou dit anders zijn wanneer het gaat om duurzaamheid? We moeten Nederland in een versneld tempo verduurzamen en warmtenetten zijn daarbij één van de oplossingen. Warmtenetten bieden de uitkomst om aan bestaande bouw op een kosteneffectieve manier duurzame warmte te leveren. De Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO) heeft bekend gemaakt dat het innovatief duurzaam warmtecollectief WarmingUP € 9,3 miljoen subsidie ontvangt in het kader van het Meerjarige Missie-gedreven Innovatieprogramma.

WarmingUp is opgericht om samen met de verschillende partijen in de warmteketen de hele warmtevoorziening efficiënter te ontwerpen, van aanleggen tot aan beheren. De partners zelf, waaronder Ennatuurlijk, steken gezamenlijk eenzelfde bedrag in het programma. Middels WarmingUp zetten we samen de schouders onder de versnelde ontwikkeling van warmtenetten van de toekomst waarin duurzaamheid, maatschappelijke acceptatie en betaalbaarheid centraal staan. Nieuwsgierig? Lees dan het uitgebreide bericht op tno.nl.
 

Bedankt voor uw feedback!

Als u contact heeft gehad met onze klantenservice dan zijn we heel benieuwd naar uw ervaring en of wij onze service nog kunnen verbeteren. Uw feedback kunt u geven via een korte enquête (KTO) die u ontvangt per e-mail. Alle feedback wordt door ons gelezen. Aan de hand van uw tips of opmerkingen gaan wij aan de slag om onze dienstverlening te verbeteren. Zo hebben we bijvoorbeeld onze website aangepast naar aanleiding van alle tips die we kregen. Bedankt daarvoor!

Per jaar krijgen we duizenden KTO’s terug vol waardevolle feedback. En gelukkig doen we het al erg goed. Klanten waardeerden ons in 2019 gemiddeld met maar liefst een 8,2! 

Wist u trouwens dat u sinds kort kunt aangeven of u teruggebeld wilt worden? Zo kunt u uw feedback nog verder toelichten.