Tekst

Veelgestelde vragen

Welk tarief betaal ik?

Lees alles hier alles over jouw warmtetarief in 2024.

Waar zie ik mijn tarief voor 2024?

Dat kan je vanaf 1 januari zien als je inlogt in Mijn Warmte

Hoe geef ik mijn meterstanden door?

Je kunt jouw meterstanden doorgeven via Mijn verbruik in Mijn Warmte. Daarvoor heb je een account nodig. We raden je aan om dit elke 2 tot 3 maanden te doen zodat je een goed beeld krijgt van je verbruik. Mocht je er niet uit komen? Neem dan contact op met de klantenservice.

Hoe kan ik me aanmelden als nieuwe klant?

Leuk dat je klant wordt bij Ennatuurlijk. Wij helpen je graag stap voor stap met je aanmelding.
Lees verder

Staat jouw vraag er niet bij? Bekijk alle veelgestelde vragen

Tekst

Log in op Mijn Warmte

Via jouw persoonlijke account op mijnwarmte.nl kun je snel en eenvoudig online diverse gegevens doorgeven, inzien en wijzigen. 

Ga naar ons online klantenportal

Media
Tekst

Storingen en werkzaamheden

Media
Tekst

Heb je nog vragen?

Dionne of een van onze andere collega's helpen je graag.
Neem contact op met onze klantenservice.

085-27 34 567

Mail ons

Zakelijke klant

Linker kolom
Groot zakelijk

Heb je een bedrijf met een grote warmteaansluiting (> 100kW)? Dan hoort onze zakelijke-klantenservice graag van je. Wij zijn bereikbaar van 8.30 tot 17.00 uur.

085-2734559
zakelijke-klantenservice@ennatuurlijk.nl

Rechter kolom
Midden en klein zakelijk

Heeft je bedrijf een aansluiting kleiner dan 100kW? Neem dan contact op met onze klantenservice voor consumenten en midden- en kleinbedrijven.

085-2734567
Mail ons

Eerste kolom
Bezoekadres

Achtseweg Zuid 153 X
5651 GW Eindhoven
Klik hier voor een routebeschrijving

Tweede kolom
Postadres

Postbus 1200
5602 BE Eindhoven

Derde kolom
Bedrijfsgegevens

KvK 58955720
BTW NL853253468B01
IBAN NL85ABNA0242244793

Vierde kolom
Pers

Uitsluitend voor journalisten
088-5059055 
persvoorlichting@
ennatuurlijk.nl