Mijn Warmte
Ben je klant van Ennatuurlijk? Dan kan je veel zaken regelen via ons online klantportal Mijn Warmte. Via jouw persoonlijke account op mijnwarmte.nl kun je snel en eenvoudig online diverse gegevens doorgeven, inzien en wijzigen. Denk aan het doorgeven van jouw meterstand of een verhuizing en het bekijken van jouw voorschot.
Tekst
Dit kan je o.a. doen op Mijn Warmte
- Verhuizing doorgeven
Jouw verhuizing is voor ons belangrijke informatie. Of je nu een woning intrekt waaraan wij warmte of koude leveren of die juist verlaat. - Gegevens aanpassen
Je past bij Mijn gegevens zelf heel eenvoudig jouw persoonlijke gegevens zoals je e-mailadres, telefoonnummer en wijze van betalen aan. - Voorschot veranderen
Aan de hand van een actuele meterstand ga je na of jouw maandelijkse voorschot nog klopt of moet worden aangepast. Zo spitst je jouw voorschot zo scherp mogelijk toe op jouw verbruik.
Tekst
Heb je een vraag?
Wil je meer weten over bijvoorbeeld het doorgeven van meterstanden of een verhuizing?
Tekst
Wat is een warmtenet?
Wil je weten wat een warmtenet is en hoe het werkt? We leggen dit graag aan je uit!Wat is een warmtenet?
Waar leveren wij warmte?
Wij leveren warmte in 40 gemeentes verspreid over heel Nederland.Bekijk hier waar wij warmte leveren
Media