Body tekst

Eind 2021 hebben we een belevingsonderzoek gedaan onder onze klanten. We zijn namelijk erg benieuwd wat klanten van ons en onze dienstverlening vinden, en wat we kunnen doen om deze te verbeteren. De onderzoeksresultaten zijn inmiddels binnen en deze delen we graag met je. 

We zien dat de grootste knelpunten zitten in de tarieven en in het feit dat klanten niet kunnen overstappen van de ene naar de andere leverancier. Deze nadelen worden vaker genoemd als het over warmtenetten gaat. Flinke vraagstukken, waarvoor we nu nog geen concrete oplossingen hebben. Maar we gaan er wel mee aan de slag. 

Een eerste stap is om beter uit te leggen waarom overstappen niet mogelijk is en hoe onze tarieven tot stand komen. De komende maanden publiceren we op onze website welke verbeteringen we hebben doorgevoerd.

Naar de pagina met verbeterpunten

Aan het onderzoek hebben ruim 1.300 klanten meegedaan en daar zijn we erg blij mee. Wil je graag meedenken over de verbeteringen of mogen we je de volgende keer benaderen voor een klantonderzoek? Laat dan je e-mailadres achter op www.ennatuurlijk.nl/klantonderzoek.