Februari 2019

Header online chat2.png

In dit digitale tijdperk moet contact opnemen zo makkelijk mogelijk zijn. En daar gaan we bij Ennatuurlijk graag in mee. Daarom kunt u sinds deze week ook via chat contact met ons opnemen. Perfect voor wanneer u een vraag heeft, maar eigenlijk geen tijd of mogelijkheid heeft om ons te bellen of een mailtje te sturen.

U kunt met ons chatten via onze website. Rechtsonder in beeld ziet u een oranje chatvenster. Als u hierop klikt kunt u uw gegevens invullen en direct uw vraag stellen aan een van onze medewerkers. De chat is op werkdagen bereikbaar van 9.00 uur tot 17.00 uur en werkt ook via uw mobiele telefoon. Wij hopen het zo voor u nog eenvoudiger te maken om ons uw vraag te stellen. Handig toch?

De winnaar van de Warmetruiendag

Op vrijdag 15 februari was het Warmetruiendag. Een dag met een warmterecord waardoor het de warmste Warmetruiendag ooit werd. De verwarming kon makkelijk een graadje lager en de warme trui werd bewaard voor later op de avond. Alles om energieverspilling tegen te gaan.

Om deze dag extra leuk te maken vroegen we u om een foto te maken met uw warme lievelingstrui. Bedankt voor alle leuke reacties! Onder de inzendingen hebben we een Bol.com waardebon verloot van € 50,00.

En de gelukkige winnaar? Dat is meneer Offermans uit Heerlen. We feliciteren meneer Offermans en bedanken alle deelnemers voor hun inzendingen!

 

Warme trui.png

Kennismaken met Sjors en Berletta

Sjors en Berletta.png

Ze noemen zichzelf een 'oud' en een 'nieuw visje’, ze delen de passie om klanten in het zonnetje te zetten en hebben beiden een voorliefde voor de Franse taal. Deze week nemen we een kijkje in de keuken van onze klantenservicemedewerkers en spreken we met Sjors en Berletta.

Na zijn studie aan de Sport Hogeschool woonde Sjors drie jaar lang in Parijs. Eenmaal retourné in Nederland, ging hij aan de slag bij Ennatuurlijk. De afgelopen maanden is hij opgeleid door Berletta. Berletta kent de wereld van stadsverwarming als haar broekzak. Ze studeerde ooit Frans maar is inmiddels al 11 jaar werkzaam bij Ennatuurlijk en heeft haar werk gedurende die jaren flink zien veranderen.

"Toen ik destijds startte bij de klantenadministratie, was stadsverwarming nog heel onbekend. Het was echt het begin. In de tussentijd is het werk op de afdeling compleet veranderd. Dit maakt het erg dynamisch. Ik heb namelijk nog geen jaar hetzelfde gedaan.” 

Op de vraag wat er dan zo anders is, vertelt ze: "De focus is veel meer op de klant komen te liggen. We nemen echt de tijd voor klanten en proberen hen op een fijne manier mee te nemen en te helpen. Daarbij zetten we graag een stapje extra.” Sjors is het daar helemaal mee eens: "Wij zijn echt geen standaard klantenservice.” Berletta: "Ja precies, dat is het! We worden elke dag uitgedaagd om de klant te verrassen. Hierdoor leer ik nog elke dag.” 

Ook vinden beiden het contact met de mensen het allerleukste aan hun werk. Berletta legt uit: “Je weet nooit wie je aan de telefoon krijgt. Elk gesprek is anders en je wilt bij elke klant de zon in je stem laten doorklinken. Ik krijg nog altijd zoveel energie wanneer ik een goed gesprek met de klant heb en ervoor heb gezorgd dat deze tevreden ophangt. Maar ik kan er andersom ook echt van balen wanneer het me niet is gelukt om er een goed gesprek van te maken.”

Voor Sjors is Ennatuurlijk niet alleen zijn werk. Vanaf zijn bureau kijkt hij niet alleen uit op zijn woning, zijn woning wordt ook nog eens verwarmd met de warmte van Ennatuurlijk. “Doordat ik zelf klant ben, weet ik als geen ander tegen welke vragen klanten aanlopen. Een ander groot voordeel van de warmte van Ennatuurlijk is dat het duurzamer is dan gas. Mijn vriendin is daar héél blij mee, dus ik ook”, grapt hij. 

Op de vraag wat ze tot slot aan de lezer willen meegeven, antwoordt Berletta: “Veel mensen denken te ingewikkeld over stadsverwarming. Wij leggen de klanten met alle plezier alles stap voor stap uit. Dus bij vragen, neem vooral contact met ons op!”

Even uw voorschot checken?

Het is een bijzondere winter. Het ene moment staat u klaar om de schaatsen uit het vet te halen en het volgende moment zit u in de (winter)zon op het terras. Wel mét een jas aan, maar toch!  

Bent u benieuwd hoeveel warmte u deze winter heeft verbruikt? Of wilt u weten of uw voorschot nog past bij uw verbruik? Dan kan dat heel eenvoudig: 

  • Noteer uw meterstand
  • Ga naar mijnwarmte.nl en log in met uw account
  • Kies onderaan de pagina ‘Mijn Verbruik’ voor de optie 'Check mijn voorschot'
  • Volg de instructies op het scherm en u krijgt direct een passend voorschotadvies

Zo weet u waar u aan toe bent en voorkomt u verrassingen bij de jaarafrekening. 

Let op: ontvangt u doorgaans uw jaarafrekening in maart? Dan is het nu even niet mogelijk om uw voorschot te checken, want we zijn bezig met het opmaken van uw jaarafrekening. Wij zullen op uw jaarafrekening een nieuw passend voorschot voor u bepalen. Heeft u warmtemetertjes op elke radiator? Dan is het checken van uw voorschot jammer genoeg (nog) niet mogelijk.

 

 

 

Icon meterstanden_RGB.png