Hier loop ik warm voor

Tekst

Hier loop ik warm voor

Tekst

Hoe kunnen we onze warmte nog duurzamer maken en onze klanten nóg beter van dienst zijn. Door de hele organisatie werken collega’s aan projecten waarmee we het verschil gaan maken. Waar lopen ze warm voor?

Linker kolom

Klantwaardering van 8,4 nog verder verbeteren

“ Bij Ennatuurlijk zetten we de klant voorop. Op de klantenservice doen we er daarom alles aan om de klant in één keer goed te helpen en het contact met ons zo makkelijk en aangenaam mogelijk te maken. Of het nu telefonisch, per e-mail of via WhatsApp is. Dus geen ingewikkelde keuzemenu’s. Niet eindeloos doorverbinden. Maar goed luisteren en goed doorvragen wat de klant echt nodig heeft. Wij kunnen allemaal op (bijna) elke vraag zelf een antwoord geven, hoe ingewikkeld ook. Dat maakt het ook zo leuk om hier te werken en dat is merkbaar in de resultaten. Klanten geven ons klantcontact een 8,4. We blijven ons best doen om nog hoger scoren.”

Rechter kolom

Dionne, medewerker klantenservice

Dionne klantenservice Ennatuurlijk

Linker kolom

Warmte én koude in één energieconcept

“Nieuwbouw moet tegenwoordig aan eisen voldoen om oververhitting te voorkomen. Dan is het goed te weten dat
we niet alleen warmte, maar ook koeling leveren: in één totaalpakket. Daarmee kunnen we projectontwikkelaars
ontzorgen, bewoners jarenlang comfortabel laten wonen, gemeentes op gebiedsniveau mooie duurzame oplossingen bieden en Nederland helpen fossielvrij te worden. We bieden een aantal energieconcepten, goed doordacht, toegespitst op verschillende soorten projecten. Ik vind het gaaf dat we klanten daardoor oplossingen kunnen bieden waar ze zich echt in herkennen. Zodat ze zeggen: “Bij Ennatuurlijk snappen ze mij: ze weten waar ik van wakker lig en waar ik blij van word.”

Rechter kolom

Anneloes van Winterswijk, productmanager

Anneloes Ennatuurlijk

Linker kolom

Warmtenetten klaar voor de toekomst


“We willen Nederland helpen verduurzamen: we krijgen steeds meer warmtenetten. Die netten bewaken we
op afstand zodat de warmtelevering perfect verloopt. Om ons voor te bereiden op de toekomst zijn we de
operationele techniek die daarvoor nodig is, helemaal aan het vernieuwen. Nu gebruiken we nog verschillende
systemen, maar straks gaat alles in de cloud en gaan we naar één centraal systeem. We kunnen daardoor onze
netten nog beter in de gaten houden, makkelijker nieuwe duurzame bronnen inkoppelen, netten efficiënter
inregelen en storingen voorkomen. Qua omvang is dit een uniek project. Maar dankzij de samenwerking met
collega’s en onze partners loopt het gesmeerd en kunnen we eind dit jaar over.”

Rechter kolom

Carel van de Geijn, programmamanager projecten & transitie

Carel

Linker kolom

Duurzaamheid moet in ons bloed zitten

“Bij Ennatuurlijk zijn we veel met duurzaamheid bezig. Maar hoe duurzaam zijn onze eigen woningen eigenlijk? Elk
jaar maakt Ennatuurlijk een budget vrij om te besteden aan duurzame initiatieven: het duurzaamheidsbudget. Medewerkers kunnen duurzame ideeën indienen en het idee met de meeste stemmen wordt uitgevoerd. Dit jaar won het idee dat ik samen met mijn collega’s Frank en Barry heb ingediend: medewerkers helpen om hun eigen woningen te verduurzamen. Wat mij betreft begint verduurzamen bij jezelf. Daarom vind ik het erg tof om hiermee aan de slag te gaan en een steentje bij te dragen aan een duurzamere wereld. We hopen naast het verduurzamen zelf, ook te ervaren waar onze klanten tegenaan lopen als ze hun woning verduurzamen. Zo kunnen we ze nog beter van dienst zijn!”

Rechter kolom

Ellen van de Ven, facilitair coördinator

Ellen ennatuurlijk

Linker kolom

Alle klanten inzicht geven met slimme meters

“De komende drie jaar gaan we de meters van al onze klanten slim maken: de meterstanden worden op afstand uitleesbaar. Daarvoor moeten we bij ruim 70.000 woningen de oude meters vervangen. De voordelen zijn groot. De slimme meter helpt ons de levering aan onze klanten continu te verbeteren: we kunnen storingen opsporen vóórdat ze ontstaan. Ook krijgen klanten elke maand inzicht in hun actuele verbruik. Dat helpt ze bewuster met energie omgaan. Er zijn ook praktische pluspunten: ze hoeven zelf geen meterstanden meer door te geven en kunnen hun voorschotbedrag aanpassen op basis van hun daadwerkelijk verbruik.“

Alles over de slimme meter

 

Rechter kolom

Thomas Toussaint, assetmanager, projectleider Slimme meter

Thomas ennatuurlijk

Tekst

Ben jij net zo bevlogen als deze collega's?

Bekijk onze vacatures of meld je aan voor een vacature-alert!

Naar onze vacatures

 

Wat vind jij van Hier loop ik warm voor

Wat vind jij van Hier loop ik warm voor

Bedankt voor het geven van jouw waardering!
Deze staat in de wachtrij om goedgekeurd te worden door een van onze website beheerders.
Na goedkeuring zal deze worden gepubliceerd.

Sluit dit venster