Aan- of afmelding

Hoe kan ik me aanmelden?

Aanmelden bij Ennatuurlijk kan via jouw persoonlijke account op Mijn Warmte. Lees verder

Hoe kan ik opzeggen?

Aan- of afmelden bij Ennatuurlijk kan via jouw persoonlijke account op Mijn Warmte. Hier kun je snel en eenvoudig online jouw verhuizing doorgeven. 

Hoe kan ik mijn afleverset aanpassen?

Ben je al klant bij Ennatuurlijk en wil je meer warm water tot jouw beschikking hebben? Of verbouw je jouw woning waardoor de afleverset op een andere plaats in huis moet komen? Om deze en andere redenen is een verandering aan jouw afleverset nodig. Maar soms moet de set ook in zijn geheel vervangen worden. Ennatuurlijk zet de verschillende situaties graag voor je op een rij. Lees verder

Wanneer ontvang ik mijn eindafrekening?

Wij ontvangen graag een afmelding van je en een aanmelding van jouw huurder of koper. Dit kan doorgegeven worden via ons online klantenportal Mijn Warmte. Als wij van beide partijen de gegevens ontvangen hebben, maken wij voor jou een eindafrekening op.

Wanneer ontvang ik mijn eindafekening?

Wij ontvangen graag een afmelding van jou en een aanmelding van jouw huurder of koper. Dit kan doorgegeven worden via ons online klantenportal Mijn Warmte. Als wij van beide partijen de gegevens ontvangen hebben, maken wij voor jou een eindafrekening op.

Zijn er kosten verbonden aan het doorgeven van een verhuizing?

Nee, het aanpassen van jouw gegevens is gratis. 

 

Ik ga mijn woning verhuren of heb hem verkocht. Wat moet ik aan Ennatuurlijk doorgeven?

Wij ontvangen graag een afmelding van jou en een aanmelding van jouw huurder of koper. Dit kan doorgegeven worden via ons online klantenportal Mijn Warmte. Als wij van beide partijen de gegevens ontvangen hebben, maken wij voor jou een eindafrekening op.

 

Ik heb warmte van Ennatuurlijk in mijn nieuwe woning. Hoe meld ik mij aan?

Je meld je snel en eenvoudig aan via ons online klantenportal Mijn Warmte.

 

Mijn woning staat leeg. Kan ik het adres afmelden?

Zolang de woning in jouw bezit is, bent u verantwoordelijk voor de warmte. Als de woning leegstaat, bijvoorbeeld door verkoop, kun je contact opnemen met onze klantenservice via 085-2734567 om jouw voorschot aan te passen.

 

Ik verhuis naar een adres zonder warmte. Wat moet ik doen?

Geef jouw afmelding door via ons online klantenportal Mijn Warmte. Zodra wij de eindafrekening opgemaakt hebben, verrekenen we ook eventueel te veel betaalde voorschotten.

 

Wat gebeurt er als ik mijn oude woning tijdelijk aanhoud, bijvoorbeeld in verband met een verbouwing?

Als je in jouw oude woning warmte gebruikt van Ennatuurlijk, blijf je bij ons aangemeld tot het moment van sleuteloverdracht. Heeft jouw nieuwe woning ook warmte van Ennatuurlijk? Dan moet je dit pand ook bij ons aanmelden vanaf het moment dat je er verantwoordelijk voor bent. Je kunt jouw verhuizing makkelijk via Mijn Warmte aan ons doorgeven of neem contact op met onze klantenservice op 085-2734567.

 

Hoe geef ik mijn verhuizing door?

Dat kan heel eenvoudig via Verhuizing doorgeven op ons online klantenportal Mijn Warmte. In slechts enkele stappen geef je jouw verhuizing aan ons door.