Ga je verhuizen? Aan- of afmelden bij Ennatuurlijk kan via jouw persoonlijke account op Mijn Warmte. Hier kun je snel en eenvoudig online jouw verhuizing doorgeven.
Wil je geen warmte meer van ons afnemen? Omdat je bent aangesloten op een warmtenet kan je in tegenstelling tot wie een aansluiting heeft op een gas- of elektriciteitsnet, niet overstappen naar een andere warmteleverancier. Wel is het mogelijk om je woning af te laten sluiten van het warmtenet. Uitsluitend met goedkeuring van de woningeigenaar kunnen wij dan aan de slag met jouw opzegging. Hiervoor hanteren wij een opzegtermijn van 30 dagen. Ben je niet zelf de eigenaar van de woning, dan moet je eerst contact opnemen met de woningeigenaar. De kosten voor afsluiting worden bij jou in rekening gebracht. Pas na de betaling kunnen wij overgaan tot het afsluiten en mogelijk verwijderen van de warmte-aansluiting (en overige apparatuur). In alle andere gevallen blijf je aangesloten op het warmtenet.
Hier vind je de overige voorwaarden en procedure voor het afsluiten.