Hoe kan ik me aanmelden als nieuwe klant?
Leuk dat je klant wordt bij Ennatuurlijk. Als nieuwe klant kan jij je aanmelden via jouw persoonlijke account op Mijn Warmte.
Lees verder.
Leuk dat je klant wordt bij Ennatuurlijk. Als nieuwe klant kan jij je aanmelden via jouw persoonlijke account op Mijn Warmte.
Lees verder.
Leuk dat je klant wordt bij Ennatuurlijk. Als nieuwe klant kan jij je aanmelden via jouw persoonlijke account op Mijn Warmte.
Lees verder.
Je meld je snel en eenvoudig aan via ons online klantenportal Mijn Warmte. Onderaan de inlogpagina staat: 'De eerste keer hier'. Daaronder kan je klikken op 'Nieuwe klant'. Lukt dit niet? Neem dan contact op met de klantenservice zodat we je kunnen helpen.
Ga je verhuizen? Aan- of afmelden bij Ennatuurlijk kan via jouw persoonlijke account op Mijn Warmte. Hier kun je snel en eenvoudig online jouw verhuizing doorgeven.
Wil je geen warmte meer van ons afnemen? Omdat je bent aangesloten op een warmtenet kan je in tegenstelling tot wie een aansluiting heeft op een gas- of elektriciteitsnet, niet overstappen naar een andere warmteleverancier. Wel is het mogelijk om je woning af te laten sluiten van het warmtenet. Uitsluitend met goedkeuring van de woningeigenaar kunnen wij dan aan de slag met jouw opzegging. Hiervoor hanteren wij een opzegtermijn van 30 dagen. Ben je niet zelf de eigenaar van de woning, dan moet je eerst contact opnemen met de woningeigenaar. De kosten voor afsluiting worden bij jou in rekening gebracht. Pas na de betaling kunnen wij overgaan tot het afsluiten en mogelijk verwijderen van de warmte-aansluiting (en overige apparatuur). In alle andere gevallen blijf je aangesloten op het warmtenet.
Hier vind je de overige voorwaarden en procedure voor het afsluiten.
Je bent aangesloten op een warmtenet. In tegenstelling tot wie een aansluiting heeft op een gas- of elektriciteitsnet, kun je niet overstappen naar een andere warmteleverancier. Wil je geen warmte meer van ons afnemen? Uitsluitend met goedkeuring van de woningeigenaar kunnen wij dan aan de slag met jouw opzegging. Hiervoor hanteren wij een opzegtermijn van 30 dagen. Ben je niet zelf de eigenaar van de woning, dan moet je eerst contact opnemen met de woningeigenaar. De kosten voor afsluiting worden bij jou in rekening gebracht. Pas na de betaling kunnen wij overgaan tot het afsluiten en mogelijk verwijderen van de warmte-aansluiting (en overige apparatuur). In alle andere gevallen blijf je aangesloten op het warmtenet.
Hier vind je de overige voorwaarden en procedure voor het afsluiten.
Wij ontvangen graag een afmelding van je en een aanmelding van jouw huurder of koper. Dit kan doorgegeven worden via ons online klantenportal Mijn Warmte. Als wij van beide partijen de gegevens ontvangen hebben, maken wij voor jou een eindafrekening op.
Zolang de woning in jouw bezit is, ben je verantwoordelijk voor de warmte. Als de woning leegstaat, bijvoorbeeld door verkoop, kun je contact opnemen met onze klantenservice via 085-2734567 om jouw voorschot aan te passen.
Wij ontvangen graag een afmelding van jou en een aanmelding van jouw huurder of koper. Dit kan doorgegeven worden via ons online klantenportal Mijn Warmte. Als wij van beide partijen de gegevens ontvangen hebben, maken wij voor jou een eindafrekening op.
Wij ontvangen graag een afmelding van jou en een aanmelding van jouw huurder of koper. Dit kan doorgegeven worden via ons online klantenportal Mijn Warmte. Als wij van beide partijen de gegevens ontvangen hebben, maken wij voor jou een eindafrekening op.
Nee, het aanpassen van jouw gegevens is gratis.
Geef jouw afmelding door via ons online klantenportal Mijn Warmte. Zodra wij de eindafrekening opgemaakt hebben, verrekenen we ook eventueel te veel betaalde voorschotten.
Als je in jouw oude woning warmte gebruikt van Ennatuurlijk, blijf je bij ons aangemeld tot het moment van sleuteloverdracht. Heeft jouw nieuwe woning ook warmte van Ennatuurlijk? Dan moet je dit pand ook bij ons aanmelden vanaf het moment dat je er verantwoordelijk voor bent. Je kunt jouw verhuizing makkelijk via Mijn Warmte aan ons doorgeven of neem contact op met onze klantenservice op 085-2734567.
Dat kan heel eenvoudig via Verhuizing doorgeven op ons online klantenportal Mijn Warmte. In slechts enkele stappen geef je jouw verhuizing aan ons door.
Het antwoord niet gevonden? Wij helpen je graag. Onze klantenservice staat op werkdagen van 8.30 - 17.00 uur voor je klaar.
Wij zijn 24 uur per dag bereikbaar via: 085-2734555.
Bekijk hier of er een storing is.