Mijn Warmte

Heb je een vraag?

Vind snel het antwoord!

Mijn Warmte

Wanneer gaat de wijziging van mijn communicatievoorkeur in?

Zodra je jouw communicatievoorkeur hebt aangepast, wordt deze doorgevoerd in onze administratie. Pas je voor het einde van de maand jouw communicatievoorkeur aan, dan krijg je in de daaropvolgende maand de factuur via het door jou gekozen kanaal. 

Ik kan niet op de link klikken in een e-mail van Mijn Warmte?

Kopieer de link, plak deze in een nieuw tabblad van jouw browser (bijvoorbeeld Google Chrome, Safari of Internet Explorer) en druk op enter. Nu zou de juiste webpagina wel geopend moeten worden.

Ik kan niet inloggen op Mijn Warmte met mijn klantnummer?

In de vernieuwde omgeving van Mijn Warmte dien je in te loggen met je e-mailadres.

Ik ben nog geen klant en maar wil mij wel graag aanmelden op Mijn Warmte

Als je binnenkort klant wordt bij Ennatuurlijk kan je alvast een account aanmaken op Mijn Warmte. Ga naar www.mijnwarmte.nl en kies dan op de inlogpagina onder de kop: 'Eerste keer hier' voor de optie ‘nieuwe klant’.

Moet ik het advies van Mijn verbruik opvolgen?

Nee, je hoeft het advies niet op te volgen, maar het is wel verstandig om te doen. Zo voorkom je verrassingen op de jaarafrekening. Als je jouw voorschot aanpast, gaat dat in vanaf de eerstvolgende maand. 

 

Waarom is Mijn verbruik handig?

Met Mijn verbruik op Mijn Warmte krijg je inzicht in jouw warmteverbruik. Als het werkelijke verbruik hoger is dan het verwachte verbruik (waarop uw voorschot is gebaseerd), adviseren wij je om je voorschot te verhogen. Zo voorkom je verrassingen op jouw jaarafrekening. We geven je hier vijf redenen om regelmatig je voorschot te checken. 

 

Waarom kan ik de website www.mijnwarmte.nl niet openen?

Grote kans dat je nog werkt met een verouderde browser, zoals Windows 95 met Internet Explorer 5. Update je browser eerst, zodat je daarna de website wel kunt bezoeken.

 

Wat kan ik allemaal doen op Mijn Warmte?

*Niet alle functionaliteiten zijn al beschikbaar in Mijn Warmte. Onze klantenservice helpt je graag!

Wie een account aanmaakt in ons online klantenportal Mijn Warmte, kan online diverse zaken inzien, aanpassen en doorgeven. Via jouw account op Mijn Warmte kun je de meterstand doorgeven, je betaalwijze veranderen en je persoonsgegevens veranderen. De opties zijn niet voor iedereen hetzelfde. Als je gebruikmaakt van warmtekostenverdeling is het doorgeven van de meterstand bijvoorbeeld niet aan de orde. 

 

Ik wil inloggen op Mijn Warmte maar mijn e-mailadres is onbekend?

Kies dan onder ‘Eerste keer' voor de optie 'Bestaande klant'. Je ontvangt dan een e-mail met een activatielink. Hierna kun je jouw wachtwoord instellen en inloggen via het startscherm.

Waarom kan ik niet inloggen op Mijn Warmte?

Als het niet lukt om in te loggen op jouw account op Mijn Warmte kan dat twee oorzaken hebben:

  • Je hebt nog nooit een account aangemaakt.
  • Je bent je wachtwoord vergeten. 

Lukt het niet om een nieuw wachtwoord aan te maken? Sluit dan alle pagina’s van Ennatuurlijk en probeer een wachtwoord in te voeren dat je nooit eerder hebt gebruikt.

Lukt het via een Ipad of Iphone niet de balk van het wachtwoord aan te klikken? Druk dan op het pijltje naar onder of naar rechts zoals op de afbeelding.

Lukt het na het doorlopen van een van deze stappen nog steeds niet om in te loggen op jouw account? Neem dan contact op met onze klantenservice via 085-2734567.

 

Wat is Mijn Warmte?

Mijn Warmte is het online klantenportal van Ennatuurlijk. Je kunt er terecht voor jouw persoonlijke gegevens bij Ennatuurlijk, zoals een overzicht van de producten die je afneemt, de tarieven daarvan en de persoonsgegevens die je doorgaf. Ook kun je je voorschot bekijken en aanpassen, meterstanden doorgeven en facturen inzien.

*Niet alle functionaliteiten zijn al beschikbaar in Mijn Warmte. Onze klantenservice helpt je graag!

Ik ontvang geen e-mail van Ennatuurlijk, wat kan ik hieraan doen?

Waarschijnlijk komt de e-mail in uw spam/ongewenste mail terecht omdat het e-mailadres niet wordt herkend. Controleer regelmatig jouw ongewenste mail en voeg het e-mailadres van Ennatuurlijk toe als vertrouwde afzender. Een andere optie is dat jouw mailbox vol is. Mochten wij de e-mail  meerdere malen niet bij je kunnen bezorgen, dan krijg je de factuur alsnog per post toegestuurd.

Volgens mij klopt de grafiek met mijn verbruik niet. Kan dat?

Dat kan inderdaad voorkomen als wij een tijdje geen meterstanden van je ontvingen. Wij berekenen het verbruik in de maanden na de laatste daadwerkelijke meterstand op basis van het historisch verbruik en de buitentemperatuur. Dat zijn natuurlijk aannames. Hoe vaker u uw meterstand doorgeeft, hoe realistischer en nauwkeuriger de grafiek is. 

 

Mijn meterstand is niet geaccepteerd. Wat moet ik nu doen?

Als jouw meterstand niet geaccepteerd wordt in Mijn verbruik op Mijn Warmte ontvangen wij daar automatisch een melding van. Wij controleren de doorgegeven meterstand handmatig en voegen deze alsnog toe. Als we nog vragen hebben, nemen wij contact met je op.

 

Waarom kan ik mijn factuur niet downloaden via Mijn Warmte?

Je kunt jouw facturen downloaden via de webbrowsers Chrome en Safari. Als je gebruik maakt van Internet Explorer of Microsoft Edge kan dit helaas niet. Probeer het daarom via Chrome of Safari. Lukt het alsnog niet? Dan horen wij graag van je.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten voor Mijn Warmte?

Klik op 'gebruikersnaam of wachtwoord vergeten'. Op deze manier kun je een nieuw wachtwoord aanvragen.

Ik kan op mijn tablet of iPhone niet mijn wachtwoord invullen?

Vul eerst jouw e-mailadres in bij de gebruikersnaam. Navigeer hierna met het pijltje helemaal bovenaan het digitale toetsenbord van jouw tablet of iPhone naar het vakje wachtwoord (zie afbeelding). Nu kun je jouw wachtwoord invoeren.

Waarom ontvang ik geen e-mail nadat ik me heb geregistreerd op Mijn Warmte?

Nadat je een account hebt aangemaakt, ontvang je van ons een bevestigingsmail. Ontvang je geen e-mail? Dat kan de volgende oorzaken hebben: 

  • Jouw spamfilter houdt onze bevestigingsmail tegen. Controleer je spambox en gebruik de gegevens in de bevestigingse-mail om de registratie te voltooien. Voeg vervolgens ons e-mailadres toe aan je contacten.
  • Je gaf een ander e-mailadres in of maakte een typefoutje. Hierdoor is de bevestigingsmail met jouw wachtwoord niet naar jouw e-mailadres gestuurd. Neem telefonisch contact op met onze klantenservice om na te gaan wat er misging. Onze medewerkers zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 08.30 tot 17.00 uur via 085-2734567