Als het niet lukt om in te loggen op jouw account op Mijn Warmte kan dat verschillende oorzaken hebben:
- Je hebt nog nooit een account aangemaakt.
- Je bent je wachtwoord vergeten.
- Je e-mailadres is niet bekend bij Ennatuurlijk.
Ben je een bestaande klant van Ennatuurlijk, maar heb je nog niet eerder gebruik gemaakt van Mijn Warmte? Maak dan een account aan als 'Bestaande klant'. Dit kan alleen als jouw e-mailadres al bekend is bij Ennatuurlijk. Is deze nog niet bekend? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Lukt het niet om een nieuw wachtwoord aan te maken? Sluit dan alle pagina’s van Ennatuurlijk in jouw internetbrowser en probeer een wachtwoord in te voeren dat je nog niet eerder hebt gebruikt.
Lukt het via een Ipad of Iphone niet de balk van het wachtwoord aan te klikken? Druk dan op het pijltje naar onder of naar rechts zoals op de afbeelding.
Lukt het na het doorlopen van een van deze stappen nog steeds niet om in te loggen op jouw account? Neem dan contact op met onze klantenservice via 085-2734567.