Ik ontvang geen e-mail van Ennatuurlijk, wat kan ik hieraan doen?

Waarschijnlijk komt de e-mail in uw spam/ongewenste mail terecht omdat het e-mailadres niet herkend wordt. Controleer regelmatig uw ongewenste mail en voeg het e-mailadres van Ennatuurlijk toe als vertrouwde afzender.

Hoe werkt de korting van de Greenchoice actie?
  • De korting geldt iedere dag dat u klant bent bij zowel Ennatuurlijk als Greenchoice.
  • U ontvangt deze korting op de warmtefactuur van Ennatuurlijk. De korting bedraagt € 0,14 per dag (incl. btw).
  • Na ingang van uw contract bij Greenchoice wordt de korting verrekend op uw eerstvolgende jaarafrekening bij Ennatuurlijk. Daarna wordt de korting meegenomen in het bedrag dat u maandelijks betaalt aan Ennatuurlijk.
    Voorbeeld: U bent vanaf 1 oktober 2016 klant bij Greenchoice. De korting bij Ennatuurlijk wordt geactiveerd op 1 oktober 2016. Op 15 december 2016 krijgt u uw jaarafrekening van Ennatuurlijk. U ontvangt dan € 10,64 korting op uw jaarafrekening. Daarna wordt uw korting verrekend in uw maandelijks voorschot en krijgt u in totaal € 53,- korting per jaar op uw warmtefactuur.
  • Op www.mijnwarmte.nl kunt u zien dat u voor deze kortingsactie bent aangemeld. U vindt de opbouw van uw voorschot en uw korting terug bij ‘Tarieven’.
Hoelang geldt de korting van de Greenchoice actie?

De korting geldt zolang u klant bent bij Greenchoice en bij Ennatuurlijk. U hoeft zich tussentijds niet opnieuw aan te melden.

 

Wat gebeurt er als ik verhuis met het contract van Greenchoice?

Als u verhuist, kunt u klant blijven bij Greenchoice. Greenchoice levert namelijk groene stroom in heel Nederland. Geef uw verhuizing aan Greenchoice door via 010 – 4782326 of vragen@greenchoice.nl. Voor Ennatuurlijk is het belangrijk om te weten of u gaat verhuizen naar een adres waar Ennatuurlijk ook warmte levert. Dan blijft u klant bij Ennatuurlijk. Als u ook klant blijft bij Greenchoice, loopt uw korting dus gewoon door. Als u verhuist naar een adres waar Ennatuurlijk geen warmte levert, bent u geen klant meer bij Ennatuurlijk en vervalt de korting. Breng Ennatuurlijk op de hoogte van uw nieuwe adres via 085-2734567 en klantenservice@ennatuurlijk.nl.

 

Hoe zie ik het energieverbruik in van Greenchoice?

U ziet uw stroomverbruik in via www.greenchoice.nl/mijndossier. Uw warmteverbruik is beschikbaar via www.mijnwarmte.nl. Daar kunt u ook zien of uw voorschot in lijn ligt met uw verbruik.

 

Hoe meld ik me af voor Greenchoice?

Als u wilt overstappen van Greenchoice naar een andere stroomleverancier, geeft de klantenservice van Greenchoice meer informatie over hoe u zich kunt afmelden. U bereikt deze via 010 – 4782326. Als u overstapt naar een andere stroomleverancier vervalt uw korting op de warmtefactuur bij Ennatuurlijk. Afmelden bij Ennatuurlijk kan alleen als u verhuist naar een adres waar Ennatuurlijk geen warmte levert, of als er geen warmte meer nodig is, bijvoorbeeld doordat de woning leeg komt te staan. Voor vragen hierover kunt u terecht bij onze klantenservice: 085-2734567.

 

Krijg ik de korting ook als ik al klant ben bij Greenchoice en Ennatuurlijk?

Deze actie is niet geldig in combinatie met andere acties. Bent u al klant bij Greenchoice? Dan zoekt Greenchoice uit of u met deze actie voordeliger uit bent. Ze zullen de meest gunstige aanbieding (of tarieven) aan u voorleggen.
Stuur een e-mail naar vragen@greenchoice.nl met daarin de volgende gegevens:

  • Kortingscode (klantnummer bij Ennatuurlijk)
  • Klantnummer bij Greenchoice
  • Naam en adres (straat, huisnummer, postcode, woonplaats)

U kunt ook contact opnemen met de klantenservice van Greenchoice via 010-4782326.

 

Ik heb een klacht over Ennatuurlijk. Waar kan ik die melden?

Heeft u een klacht? Daarover gaan we graag met u in gesprek. Onze medewerkers van de klantenservice staan voor u klaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur via telefoonnummer
085-2734567. Ook kunt u ons mailen via klantenservice@ennatuurlijk.nl of een berichtje sturen via Whatsapp 06-11461151. 

Heeft Ennatuurlijk een app?

Nee, wij hebben nog geen app. Wel kunt u inloggen op ons online klantenportal Mijn Warmte. Via uw persoonlijke account op www.mijnwarmte.nl kunt u snel en eenvoudig online diverse gegevens doorgeven, inzien en wijzigen. Denk aan het doorgeven van uw meterstand of een verhuizing en het bekijken van uw voorschot.

Ik wil een overlijden doorgeven

Allereerst gecondoleerd met uw verlies. De medewerkers van de klantenservice helpen u graag met de wijzigingen die een overlijden met zich meebrengt. Onze medewerkers zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur via telefoonnummer 085-2734567.