Persoonsgegevens

Hoe wijzig ik de contactpersoon voor het ontvangen van facturen?

Je kunt dit eenvoudig aanpassen door contact op te nemen met onze zakelijke klantenservice via 085-2734559 of zakelijke-klantenservice@ennatuurlijk.nl.

Waar gebruikt Ennatuurlijk mijn gegevens voor?

Wij verwerken jouw persoonsgegevens voor het doel waarvoor wij die kregen. Als je je bijvoorbeeld aanmeldt voor een nieuwsbrief of bijeenkomst, gebruiken wij jouw e-mailadres om je de nieuwsbrief toe te sturen of om jouw naam op de deelnemerslijst van de bijeenkomst te plaatsen. Ook kunnen we jouw persoonsgegevens gebruiken om je op de hoogte te houden van en te informeren over (nieuwe) producten en/of diensten. Dat laatste doen wij alleen als we daarvoor jouw opdracht of duidelijke toestemming hebben gekregen.

Welke persoonsgegevens legt Ennatuurlijk vast?

Wij kunnen persoonsgegevens van je vastleggen zoals jouw naam, adres, e-mailadres, telefoonnummer(s), geboortedatum, bankrekeningnummer, productvoorkeuren en verbruiksgegevens van warmte.

Daarnaast kan het gaan om:

  • Inloggegevens die je geeft wanneer je je aanmeldt bij het online klantenportal Mijn Warmte
  • Surf- en klikgegevens als je onze websites bezoekt

Waar kan ik een datalek melden?

Als je een datalek geconstateerd hebt vragen we je om direct contact op te nemen met onze klantenservice via 085-2734567. Buiten kantooruren kun je contact opnemen met Noud Bex (persvoorlichter) via 06 53 49 15 34.

Waar kan ik mijn gegevens opvragen?

Je hebt het recht om inzage te krijgen in jouw persoonsgegevens bij Ennatuurlijk. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via 085-2734567 of klantenservice@ennatuurlijk.nl.

Ik wil graag vergeten worden, kan dat?

Ja dat kan, dit geldt enkel wanneer je geen klant meer bent bij Ennatuurlijk en de wettelijke bewaarplicht verstreken is. Wanneer we jouw gegevens volledig verwijderd hebben ontvang je een bevestiging.

Wat zijn mijn privacyrechten?

Je hebt het recht om inzage te krijgen in jouw persoonsgegevens bij Ennatuurlijk, die te laten corrigeren of te verwijderen.

Voldoet Ennatuurlijk aan de AVG?

Wij vinden het belangrijk om jouw persoonlijke gegevens goed te beschermen. Wanneer wij iets met jouw persoonsgegevens doen houden wij ons aan de wetten en regels die hiervoor bestaan.

Wij hebben passende technische en organisatorische maatregelen genomen om jouw persoonsgegevens te beveiligen tegen verlies of tegen enige vorm van onrechtmatige verwerking. Er is nog geen algeheel keurmerk beschikbaar om aan te tonen dat een organisatie voldoet aan de AVG, vandaar dat we dit nog niet op onze website kunnen laten zien.

Hoe pas ik mijn rekeningnummer of betaalwijze aan?

Wil je graag een wijziging doorgeven in het rekeningnummer of de wijze van betalen? Dat doe je eenvoudig via Mijn gegevens op ons online klantenportal Mijn Warmte

 

Hoe pas ik mijn persoonlijke gegevens aan?

Neem eens een kijkje bij Mijn gegevens op ons online klantenportal Mijn Warmte. Daar wijzig je snel en gemakkelijk gegevens zoals jouw telefoonnummer en e-mailadres.