Erik, Medewerker klantenservice

Tekst

“We proberen mensen te verrassen”

“Met bijna zeven jaar op de teller ben ik inmiddels een ervaren kracht bij Ennatuurlijk. Daardoor ben ik de vraagbaak van de klantenservice. Binnen het bedrijf heerst een compleet andere mentaliteit dan jaren geleden. Het is allemaal een stuk frisser, enthousiaster en warmer. We luisteren goed naar onze klanten, gaan aan de slag met verbetertips en proberen mensen te verrassen met een persoonlijke aanpak. Bijvoorbeeld de mevrouw die verkouden is of de meneer die net een kindje heeft gekregen. Ik stuur dan na het gesprek een persoonlijk kaartje met een beterschapswens of felicitatie. Als ik daarmee bij één persoon een lach op zijn gezicht tover, is mijn dag geslaagd!

Een van mijn favoriete momenten is wanneer we met ons mobiele loket een dagje aanwezig zijn in een wijk waaraan we warmte leveren. Klanten kunnen binnenlopen om kennis te maken, vragen te stellen of gewoon gezellig een kopje koffie te drinken. Erg leuk om ook eens het gezicht van een klant te zien. Ook vind ik het mooi dat we persoonlijk feedback krijgen van de klant die we spreken. Die tips nemen we met het hele team door. Van kritiek leren we, maar het zijn natuurlijk de complimentjes die het leukst zijn. Die kunnen we niet genoeg krijgen! En daar doen we ons best voor!”

Media

Wat vind jij van Erik, Medewerker klantenservice

Wat vind jij van Erik, Medewerker klantenservice

Bedankt voor het geven van jouw waardering!
Deze staat in de wachtrij om goedgekeurd te worden door een van onze website beheerders.
Na goedkeuring zal deze worden gepubliceerd.

Sluit dit venster