Tekst

Staat je vraag hier al tussen:

Welk tarief betaal ik?

Je vindt hier alle informatie over ons warmtetarief. Vanaf 1 januari is jouw nieuwe tarief te zien als je inlogt op Mijn Warmte.

Waarom is het GJ-tarief lager en zijn de vaste kosten hoger dan in 2023?

Het GJ-tarief is flink gedaald ten opzichte van dat van vorig jaar omdat de prijzen van energie lager zijn geworden. Het maximum GJ-tarief ligt in 2024 zelfs lager dan de plafondprijs uit 2023. De vaste kosten daarentegen zijn gestegen. Deze stijging komt omdat de kosten voor onder andere loon en materiaal hoger zijn geworden. Evengoed liggen ook de vaste kosten onder het maximum zoals dat gesteld is door de ACM.

Hoe geef ik mijn meterstanden door?

Je kunt jouw meterstanden doorgeven via Mijn verbruik in Mijn Warmte. Daarvoor heb je een account nodig. We raden je aan om dit elke 2 tot 3 maanden te doen zodat je een goed beeld krijgt van je verbruik. Mocht je er niet uit komen? Neem dan contact op met de klantenservice.

Hoe kan ik me aanmelden als nieuwe klant?

Leuk dat je klant wordt bij Ennatuurlijk. Wij helpen je graag stap voor stap met je aanmelding.
Lees verder

Wat moet ik doen bij lekkage of storing?

Heb je een lekkage of storing? Neem dan contact op met het storingsnummer. Wij zijn 24 uur per dag bereikbaar via: 085-2734555.t.

Staat jouw vraag er niet bij? Bekijk alle veelgestelde vragen  of vul hieronder het formulier in. 

Titel
Contactformulier

Onderwerp
Slechts één bestand.
16 MB limiet.
Toegestane types: gif, jpg, jpeg, png, bmp, eps, tif, pict, psd, txt, rtf, html, odf, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, xml, avi, mov, mp3, ogg, wav, bz2, dmg, gz, jar, rar, sit, svg, tar, zip.
Mijn persoonsgegevens mogen behandeld worden conform de Privacyverklaring
CAPTCHA