Resultaten uit het klantbelevingsonderzoek 

Tekst

Eind 2021 hebben we een belevingsonderzoek gedaan onder onze klanten. In 2021 zijn we gestart met een onderzoek onder onze klanten. Dit was een zogenaamde 0-meting. We zijn namelijk erg benieuwd wat klanten van ons en onze dienstverlening vinden, en wat we kunnen doen om deze te verbeteren. De onderzoeksresultaten zijn inmiddels binnen en deze willen delen we graag met je delen. 

Linker kolom

We zien dat de grootste knelpunten zitten in de tarieven en in het feit dat klanten niet kunnen overstappen van de ene naar de andere leverancier. Deze nadelen worden vaker genoemd als het over warmtenetten gaat. Flinke vraagstukken, waarvoor we nu nog geen concrete oplossingen hebben. Maar we gaan er wel mee aan de slag. De komende maanden publiceren we op deze pagina welke verbeteringen we hebben doorgevoerd.

Rechter kolom
Klanten van Ennatuurlijk
Tekst

Verbeterpunten

Waarom kan ik niet overstappen?

Uit het onderzoek kwam naar voren dat klanten het soms vervelend vinden dat ze niet over kunnen stappen naar een andere warmteleverancier. Het is eerste verbeterpunt is dus om beter uit te gaan leggen waarom dit zo is. We hebben hierover een artikel geschreven.

Lees het artikel

Tekst

Ook meedenken?

Aan dit het onderzoek hebben ruim 1.300 klanten meegedaan en daar zijn we erg blij mee. Wil je graag meedenken over de verbeteringen of mogen we je de volgende keer benaderen voor een klantonderzoek? Laat dan je e-mailadres hieronder achter.

Wat vind jij van Resultaten uit het klantbelevingsonderzoek 

Wat vind jij van Resultaten uit het klantbelevingsonderzoek 

Bedankt voor het geven van jouw waardering!
Deze staat in de wachtrij om goedgekeurd te worden door een van onze website beheerders.
Na goedkeuring zal deze worden gepubliceerd.

Sluit dit venster